Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

OI TΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ



Απ’όσα είπανε,γράψανε και πράξανε…

Άγιοι και οι τρεις της Εκκλησίας μας «ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΤΡΙΣΗΛΙΟΥ ΘΕΟΤΗΤΟΣ»

Άγιοι και οι τρεις της Παιδείας μας,γιατί πρώτοι κατάφεραν ν’αδελφώσουν την αρχαία ελληνική πνευματική μας κληρονομιά με την χριστιανικη διδασκαλία και πράξη.

ΜΕΓΑΛΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ και οι τρεις!!!

ΜΕΓΑΛΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ και οι τρεις!!!

ΜΕΓΑΛΟΙ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ!!!

Άκακοι και ταπεινοί στην ιδιωτική τους ζωή.

Λιοντάρια στη μάχη για την αλήθεια και τα ιδανικά τους:

ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

στις απειλές του Ρωμαίου αυτοκράτορα:

-Θα φείλω ευγνωμοσύνη στον αυτοκράτορα,αν με θανατώσει.Γιατί θα κάνει να ενωθεί νωρίτερα η ψυχή μου με τον Θεό και τον Κύριό μου.

«Δε φαίνεται κανείς ποτέ τόσο γελοίος από τις κακές ιδιότητες που έχει,όσο από τις καλές,που προσποιείται ότι έχει»

ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

πριν πεθάνει,εξόριστος στην Αρμενία:

-Αν θέλει η βασίλισσα να με πριονίσει..έχω παράδειγμα τον Ησαϊα…

Αν θέλει να με ρίξει στην θάλασσα,θυμάμαι τον Ιωνά!!!

Αν θέλει να με λιθοβολήσει,έχω τον πρωτομάρτυρα Στέφανο…

Αν θέλει τον αποκεφαλισμό μου έχω,πριν από εμένα τον Ιωάννη τον Βαπτιστή…

«Αυτή η μικρή και άσημη μέλισσα θα σε διδάξει,να μη θαυμάζεις τα σωματικά κάλλη,όταν λείπει η αρετή της ψυχής»

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ

-Διώξετέ με από το θρόνο!Εξορίσατε από την πόλη,ρίξετέ με στη θάλασσα,φτάνει μονάχα ν’αγαπήσετε την αλήθεια και την ειρήνη!

«Το πιο γλυκό πράγμα και όνομα είναι η ειρήνη,που ενώ όλοι την επαινούν,μόνο λίγοι τη στηρίζουν»

Από περιοδικό της Αδελφότητας Θεολόγων της Ζωής

ΔΑΦΝΗ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...