Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Μαρτυρία αναγνώστη του Ιστολογίου μας για τον γέροντα Παΐσιο

Τον εγνώρισα και από το 1976 μίλησα πολλές φορές μαζί του....
Μου έδινε οδηγίες- συμβουλές για το μέλλον μου και όταν έρχεται η κατάλληλη ώρα, τώρα , τις θυμάμαι, σαν να είναι παρών !!!!!!
Τότε δεν τις καταλάβαινα, δεν τις συνειδητοποιούσα... αλλά, ήμουν σίγουρος ότι με ήξερε από την πρώτη στιγμή....
Εκανε καλά την κόρη μου , έτσι, πήρε το φανελλάκι της, - τοτε ήταν 7-8 χρονών, μπήκε στο κελάκι του και σε 5 λεπτά μου είπε : Τώρα είναι καλά....
Κυριολεκτώ... Προσευχήθηκε προφανώς στον νουνό του τον Αγιο Αρσένιο...

Αγιος.. Την ευχή του να έχουμε !

NK

Η μαρτυρία- σχόλιο βρίσκεται εδώ: http://talantoblog.blogspot.gr/2012/01/blog-post_9269.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...